روانشناسی

چه مردانی هوس باز هستند

نشانه های مردان هوس باز چیست ؟! اگر در ارتباط عاطفی با یک مرد باشید این سوالی است که برای شما اهمیت ویژه ای دارد. شما باید شخصیت طرف مقابل خود را بشناسید. حتی آینده ارتباطتان به جواب این سوال بستگی دارد. در این مطلب به ۱۱ نشانه بارز یک مرد هوس باز می پردازیم.

 

| مجله شامرو

۱. در کنار شما الکل می نوشد

وقتی با مردی هستید که در کنار شما الکل می نوشد (یا مواد مخدر مصرف می کند) و از شما نیز خواهش می کند که با او همراه شوید در نتیجه آن شب به رابطه جنسی ختم می شود. روابطی که با چنین اتفاقاتی شروع می‌شوند معمولا فقط بر پایه روابط جنسی هستند و احساسات در آن دخیل نیست. باید به سرعت چنین روابطی را ترک کنید.

پیشنهادی: تست MBTI

نگاه کردن مردان
نگاه کردن مردان

۲. بیشتر به صورت شما نگاه می کند یا اندامتان ؟

وقتی که با او هستید بیشتر تمرکز او بر کدام یک از اعضای بدن شما است ؟! آیا بیشتر به صورت و چشم های شما نگاه می کند یا به اندامتان ؟! اگر با مردی هستید که نگاه او را بر روی اندام خود احساس کردید یا متوجه شدید که با نگاهش اندام زنان دیگر را نیز تعقیب می‌کند شکی نداشته باشید که او هوس باز است. البته نگاه‌های هوس بازانه برای مردی که در یک رابطه کامل با شما است یعنی همسرتان است می‌تواند حتی عادی باشد، اما در مورد مردی که هنوز هیچ جایگاه یا ثباتی در زندگی شما ندارد خیر!

همچنین بخوانید:   الگوبرداری و نفوذ به دنیای مخاطب

مرد بی مسولیت

پیشنهادی: تست هالند

۳. بی مسئولیت

مردان هوس باز برایشان اصلا اهمیتی ندارد که در قبال شما تعهداتی دارند. آن‌ها فقط وقتی تکانی به خودشان می‌دهند که پای منافع و لذت خودشان در میان باشد. آنها هیچ حس مسئولیتی برای شما و خواسته های شما از یک رابطه ندارند. برای مردی وقت صرف کنید که کوشش و تلاش واقعی وی در جهت رسیدن با شما و یک زندگی ایده آل با خودتان می‌بینید، نه مردی که فقط برای داشتن رابطه فیزیکی با شما تلاش می‌کند.

مرد بی مسولیت
مرد بی مسولیت

۴. برای خودش هیچ مسئولیتی نمی داند

یکی دیگر از نشانه های مردان هوس باز این است که برای خودش مسئولیتی نمی شناسد. شاید چنین مردانی در نگاه اول جذاب به نظر برسند و شبیه همان شوالیه جسور رویاها باشند. چون زنان عاشق جسارت مردان هستند. اما این صفت بسیار خطرناک است زیرا مرد به خودش اجازه می‌دهد با ما هرگاه هرطور دلش خواست رفتار کند. برای او اصلا اهمیتی ندارد اگر یک روز زن دیگری نظرش را جلب کرد به سمتش برود و با او وقت بگذراند. چون هیچ چیز و هیچ کس را به عنوان مانعی سر راه احساسات زودگذرش نمی‌داند.

حرف زدن

۵. فقط حرف می زند ولی عمل نمی کند

گفتن کلمه «دوستت دارم» خیلی با نشان دادن آن متفاوت است. اطمینان یابید که دوست داشتنش را به شما نشان می دهد و فقط از روی نوشته برایتان نمی خواند. چون به دنبال رابطه‌ جنسی است، ممکن است اینگونه بگوید نه به این دلیل که واقعاً از ته قلب دوستتان دارد.

پیشنهادی: تست دیسک

همچنین بخوانید:   رازهایی برای آسودگی خاطر
مرد خودخواه
مرد خودخواه

۶. مرد خودخواه

یکی دیگر از نشانه های مردان هوس باز خود خواه بودن آنها است. مرد خودخواه خودش و اعمال خودش را بهترین می‌داند پس به خودش اجازه می‌دهد برای کسب رضایت خودش دست به هرکاری بزند. انگار همه بنده لذت و خوشی او باشند. اگر شما دارای چنین مردی هستید واقعا بد شانس هستید.

نوشیدن الکل مردان هوس باز
نوشیدن الکل مردان هوس باز

۷. مرد بی بند و بار

زنان زیادی هستند که برایشان اهمیتی ندارد که مردشان نوشیدنی های الکل دار بنوشد یا گاهی اوقات مواد مخدر استفاده کنند. چنین رفتار هایی بیشتر در جمع دوستانه انجام می شود. تا اینجا شاید مشکلی از لحاظ هوس باز بودن مردان پیش نیاید اما قضیه آنجا جدی می شود که چند زن هم در این جمع حضور داشته باشند. حس سرخوشی و مستی ناشی از استفاده الکل یا مواد مخدر می‌تواند باعث شود که مردتان با یک اشتباه تا آخر عمرش درگیر یک رابطه ناخوشایند باشد. حالا فکر این را بکنید مهمانی‌های شبانه و جمع های این چنینی جزو عادت‌های یک مرد باشند.

تحت فشار قرار دادن با فریاد
تحت فشار قرار دادن با فریاد

۸. شما را تحت فشار قرار می دهد

یکی از قدیمی ترین تکنیک های مردان هوس باز این است که قبل از ازدواج، شما را مجبور به آن می‌کند با او رابطه داشته باشید، مطمئنا این مسئله برایش خیلی مهم تر از شناختن شما و ایجاد یک رابطه جدی است.

پیشنهادی: تست نئو

پول و مردان هوس باز
پول و مردان هوس باز

۹. پول زیادی خرج می کنند ولی وقت نمی گذارند

مردان پولدار سرمایه زیادی برای خرج کردن در راه رابطه جنسی دارند. برای شما کادو های گران قیمت می گیرند و شما را به لوکس ترین رستوران ها دعوت می کنند اما وقت گذاشتن خیلی مهم تر از پول گذاشتن در رابطه است. از خودتان سوال بپرسید آیا مرد شما برایتان وقت کافی می گذارد ؟!

همچنین بخوانید:   ۴ ویژگی شخصیتی همسر خوب
مرد هوس باز
مرد هوس باز

۱۰. متعهد نمی شوند

یکی دیگر  از نشانه های مردان هوس باز متعهد نشدن آنها است. اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. اگر مردی متعهد نمی‌شود، می‌تواند دلیلش این باشد که می‌خواهد با هر تعداد زنی که می‌تواند، رابطه‌جنسی برقرار کند.

دوستان مردان هوس باز
دوستان مردان هوس باز

پیشنهادی: رزومه ساز 

۱۱. شما را با دوستان و آشنایان خود آشنا نمی کند

مردانی که دختر مورد علاقه خود را به مادر خود معرفی می کنند، در رابطه جدی تر از مردانی هستند که همیشه شما را از خانواده خود مخفی و پنهان می کند. اگر می‌بینید که شما را خارج از برنامه هایی که با خانواده یا دوستانش دارد نگه می‌دارد، مراقب باشید. یادتان باشد اگر در یکی دو مورد از این برنامه‌ها شما را ببرد، ممکن است خیلی از موقعیت‌های او با زنان دیگر را خراب کنید.

| مجله شامرو

پیشنهادی: کاریابی آنلاین

کلام آخر

یادتان باشد که ممکن است این صفات در مردی صدق نکند، ولی هوسباز باشد. ممکن است هم مردی این نشانه‌ها را داشته باشد ولی متناسب با شرایط بوجود آمده هوسباز نباشد. بهتر است قبل از هر چیز به خودتان قول دهید که با قلب‌تان صادق و روراست باشید. اطمینان داشته باشید که حس شما در مورد هوس بازی او به شما دروغ نمی‌گوید.

۲ دیدگاه

  1. تارگی با یه مردی اشنا شدم بهش شک کردم بعضی این چیزا که شما نوشتید هم داره ولی باز دو‌ دلم چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا