روانشناسی

۱۱ نشانه خیانت شوهرتان

باید درباره خیانت بیشتر بدانید

امروزه متاسفانه خیانت پدیده رایجی است، اما هنوز همه مراجع تعریف یکسانی برای آن ارائه نکرده‌اند. خیانت یک نوع خلاف وعده عمل کردن است. وقتی با افرادی که خود را قربانی خیانت می‌دانند، گفت و گو می‌شود، تعاریف کاملا متفاوتی برای خیانت بیان می‌کنند. خیانت ممکن است شامل یک رابطه زناشویی، عاشقانه یا شهوت آلود باشد. می‌توان خیانت را هر گونه رابطه یا فعالیتی دانست که در آن فرد از روابطی با یک فرد سوم لذت می‌برد که قاعدتاً باید در همراهی با همسرش تجربه می‌کرده است.

پیشنهادی: تست MBTI

 

نشانه‌های خیانت
نشانه‌های خیانت

پیشنهادی: تست هالند

۱۱ نشانه خیانت شوهرتان

  1. هنگامی که شوهرتان زمان کمتری را نسبت به گذشته در خانه صرف می‌کند، در حالی که مسئولیت‌ های او در محیط کاری تغییری نکرده و دلیلی منطقی برای این مسئله ندارد.
  2. وقتی بارها برای مسائل جزئی با شما جر و بحث می‌کند و شما فهمیده‌اید او از این مشاجره‌ها برای خروج از خانه و بیرون ماندن تا دیروقت استفاده می‌کند.
  3. هنگامی که ناگهان بی‌نظم می‌شود، به موقع سر قرارهایش با شما حاضر نمی‌شود و به قول‌هایی که به شما داده عمل نمی‌کند.
  4. هنگامی که حاضر نیست فیش حقوقی خود را به شما نشان دهد و با وجود داشتن درآمدی معقول هنوز به نیمه ماه نرسیده، حسابش خالی می‌شود.
  5. هنگامی که از بودن کنار شما احساس راحتی نمی‌کند و عصبی به نظر می‌رسد یا مایل نیست حتی لمسش کنید.
  6. هنگامی که تا پاسی از شب پای رایانه‌اش نشسته و با غریبه‌ای چت می‌کند، اما صبح حافظه مسنجر کاملا پاک شده است و چیزی را نشان نمی دهد.
  7. هنگامی که در تلفن همراهش، پیامک‌هایی می‌بینید که مضمونی عاشقانه دارد و به شماره تلفن همراه فرستاده نشده‌ است، حتی اگر نام گیرنده پیام‌ها مردانه یا زنانه باشد.
  8. هنگامی که فاکتور هزینه اقامت در هتل یا رسید پرداخت هزینه غذا در رستورانی را در جیب شوهرتان پیدا می‌کنید، در حالی که تا به حال شما را به آنجا نبرده است.
  9. هنگامی که هفته‌ای یکی دو بار نردیک غروب با شما تماس می گیرد و می‌گوید به دلیل برخی از مشکلات کاری امشب نمی‌تواند به خانه برگردد. در حالی که می‌دانید ساعت کار او تا ۴ عصر بیشتر نیست.
  10. هنگامی که ناگهان بی‌نظم می‌شود، بموقع سر قرارهایش با شما حاضر نمی‌شود و به قول‌هایی که به شما داده عمل نمی‌کند.
  11. هنگامی که حس می‌کنید فاصله شما و او زیاد شده و حوصله گفت‌وگو کردن و وقت گذاشتن برای شما را ندارد.
همچنین بخوانید:   ویژگی های والدین موفق

پیشنهادی: تست دیسک

جلوگیری از خیانت
جلوگیری از خیانت

پیشنهادی: تست نئو

چند نکته برای جلوگیری از خیانت

  • دیوارها و پنجره های رابطه تان را بطور مناسب حفاظت کنید. پنجره های رابطه تان را باز نگه دارید ولی برای کسانی که می توانند زندگی شما را تهدید کنند دیوارهای حریم خصوصی قرار دهید.

پیشنهادی: رزومه ساز 

  • کار می تواند یک منطقه ی خطر باشد.در محیط کار با یک شخص خاص همیشه ناهار نخورید یا در وقت استراحت همیشه با یک شخص مشخص قهوه نخورید. هنگامی که شما با یک همکار سفر می کنید، تا حد امکان او را در اتاق عمومی ملاقات کنید.
  • از صمیمیت عاطفی با افراد جذابی که ممکن است شما را متعهد به آن رابطه کند اجتناب کنید. در برابر میل کمک به شخصی که قلبش برای شما می تپد و آن را برای شما ابراز می کند مقاومت کنید.
  • وقتی با دوستان اینترنتی تان آنلاین در تماسید، روابطتان را گسترش ندهید. در مورد دوستان اینترنتی تان با همسرتان صحبت کنید و اگر علاقه مند بود ایمیلتان را به او نشان دهید.از شریک زندگی خود دعوت کنید که به گروه مکاتبات اینترنتی شما بپیوندد تا دوستان اینترنتی تان در مورد شما فکر اشتباهی نکنند.
  • اطمینان حاصل کنید که شبکه های اجتماعی شما از ازدواجتان حمایت می کنند. اطرافتان را با دوستانی که از ازدواجشان خوشحال و راضی هستند پر کنید و کسانی که مخالف ازدواج هستند را از خود دور نگه دارید.

پیشنهادی: کاریابی آنلاین

  • اگر همسر شما به کسی دیگر توجه می کند ، با عصبانیت شما این توجه عمق بیشتری پیدا می کند. تلاش کنید همسرتان را جذب استعداد و توانایی شما شود و دلایل زیادی برای دوست داشتن شما در شخصیتتان بیابد.
  • برای اینکه به همسرمان خیانت نکنیم باید نسبت به همسرمان تعهد داشته باشیم، صادق و وفادار بمانیم و دلایل تعهدمان نسبت به همسرمان را به خود گوشزد کنیم تا مغزمان بدون کنترل عمل نکند.
همچنین بخوانید:   ۱۳ رازی که زنان باید بدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا