مدیریت و کسب و کار

معرفی بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی (معرفی ۱۵ سایت ایرانی برتر)

حتما برای شما هم پیش اومده که از دغدغه های زندگی کارمندی مثل حضور در محل کار  و تایم طولانی و … خسته شده باشید یا به دنبال یک شغل دوم و پر درآمد از طریق سایت ها باشید. در چند سال اخیر، بسیاری از شغل ها از دل شبکه های اجتماعی بیرون آمدند و  شغل های زیادی نیز از میان رفتند. پس با این وجود، مهم نیست که شما چندساله هستید یا چه مهارت هایی دارید؛ فقط کافیست در یک شاخه از استعداد و مهارت هایتان حرفه ای شوید و راه های کسب درآمد و ارتباط گیری در شبکه های اجتماعی و اینترنت را یاد بگیرید. در این مقاله ۱۰ سایت ایرانی برای کسب درآمد اینترنتی را معرفی کردیم تا شما بتوانید با توجه به شناخت شخصیت و مهارت هایتان، بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را انتخاب کنید و کسب درآمد کنید. پس سریع تر بریم سر اصل مطلب…

معرفی ۷ مورد از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی فیریلنسری

۱) کارلنسر

کارلنسر، پلتفرم فریلنسینگ و دورکاری اینترنتی است که فریلنسرهای حرفه‌ای در ایران را استخدام می کند. از جمله پروژه‌هایی که می‌توانید انجام دهید، می‌توان به:

برنامه نویسی، ساخت اپلیکیشن و نرم افزار، طراحی سایت، تولید محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی، تایپ و ترجمه، عکاسی، طراحی (لوگو، بنر، پوستر، چهره و…)، ویراستاری، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، سئو SEO (بهینه‌سازی موتورهای جست و جو)، ادیت و ویرایش عکس، ساخت و تدوین کلیپ و تیزر، ساخت اینفوگرافیک، مدل‌سازی، ویرایش فایل‌های صوتی، آهنگسازی، پروژه‌های مهندسی، علوم تجربی، هنر، معماری، طراحی داخلی و… اشاره کرد. پس اگر هر یک از این مهارت هارا دارید، هرچه سریع تر پروفایل خود را در کارلنسر بسازید و شروع به گرفتن پروژه به صورت دورکاری را استارت بزنید. کارلنسر بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی فیریلنسری در ایران است.

پیشنهادی: کاریابی آنلاین

۲) پونیشا

پونیشا یک بازار کار آنلاین است که با فراهم کردن ابزار مناسب برای انسان های باانگیزه، تمام کار هایی که می توان به صورت آنلاین و دورکاری انجام داد را به صورت پروژه ای در خود جای داده است تا بتواند بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را برای ایرانیان فراهم سازد. از نظر پونیشا، کارآفرینان، فریلنسرها وکارمندان موفق می توانند دنیای بهتری را برای همه خلق کنند. پونیشا برای همه امکاناتی را فراهم کرده است تا افراد با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنند، پروژه ها را انجام دهند، محصولات جدید خلق کنند، و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود ببخشند. هدف پونیشا کمک به افزایش بهره وری و افزایش ساعات مفید کاری است.

همچنین بخوانید:   کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایه!

پیشنهادی: تست MBTI

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

۳) پل دیزاینرز

رابط طراح و کارفرما است که از ابتدای پروژه، ناظر روند قرداد تا اجرا است. معماران، نقاشان، عکاسان، طراحان گرافیک و مدل سازان سه بعدی می توانند در این سایت کسب درآمد کنند. سایت پل دیزاینرز، این امکان را برای فیریلنسر ها فراهم کرده است که بتوانند از خودشان ویدئو معرفی بسازند و از این راه، تعامل خود را با کارفرما افزایش دهند. این کار کمک فراوانی در ارتباط مابین طراح و کارفرما خواهد داشت.

پیشنهادی: تست هالند

۴) پارسکُدرز

پارسکُدرز جزو بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در ایران است که خریداران درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می کنند و فیریلنسر ها با توجه به مهارتی که دارند، درخواست خود را اعلام می کنند. در پارسکُدرز انواع پروژه های تایپ، ترجمه و ویرایش، طراحی وب و برنامه نویسی و کارهای گرافیکی درخواست می شود.اگر فیریلنسر هستید یا توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران را دارید، می تونید اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنید. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری، وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید.

پیشنهادی: تست دیسک

۵) انجام می دهم

در انجام می دهم، سریع و ساده و امن، خدماتی که می توانید اینترنتی انجام دهید را به صورت بسته های خدمات برای فروش ارائه می دهید و سفارش میگیرید. به این بسته های خدمات در “انجام می دهم”، کاره می گویند. یکی از راه های دیگر کسب درآمد از این سایت، از طریق دعوت دیگران به عضویت در سایت است. به ازای هر نفر که از طرف شما در سایت عضو شود، مبلغ ۱۱۰۰ تومان به حساب شما واریز می کنند؛ بدون هیچ سقفی!! حتی با عضویت یک نفر در سایت از طریق شما، ۱۱۰۰تومان برای شما واریز می شود. پس این سایت می تواند یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی باشد.

پیشنهادی: تست نئو

۶) تایپیران

تایپیران بخشی از مجموعه سایت های کار ایران است که این بستر ، جهت انجام پروژه های تایپ به صورت تخصصی و کارآفرینی، شکل گرفته تا تایپیست های مختلف از سراسر کشور بتوانند پروژه های دورکاری را در منزل انجام دهند. تاپیران، بزرگ ترین و بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای تایپیست ها است . شیوه کار این سایت نیز به این صورت است که کارفرما فایل مورد نظر خود را که می خواهد تایپ کند، در سایت بارگذاری می کند. سپس تایپیست ها، فایل را مشاهده می کنند و قیمت پیشنهادی خود را در سایت ثبت می کنند.

همچنین بخوانید:   ایده های کسب و کار اینترنتی ترند 2022

۷) ژاکت

یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای برنامه نویسان، ژاکت است. این سایت بیش از ۵ سال است که در زمینه ی وردپرس فعالیت دارد. در واقع توسعه دهندگان قالب ها و افزونه های ورد پرسی، محصولاتشان را در این سایت به فروش می گذارند و از طرف دیگر کسانی که به این خدمات نیاز دارند، از این سایت خرید می کنند.پس اگر شما برنامه نویس هستید و توانایی ساخت قالب و افزونه را دارید، می توانید با فروش محصلاتتان درآمد داشته باشید.

پیشنهادی: رزومه ساز آنلاین

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

معرفی ۸ مورد از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی فروش محصولات

۱) بوتیک

این سایت نسبت به بقیه سایت ها کمی متفاوت است. اگر شما به فروش پوشاک به صورت اینترنتی علاقه مند هستید و می خواهید با سرمایه ی کم این کار شروع کنید اما نمیدانید محصولاتتان را به جز اینستاگرام در کدام سایت ها به فروش برسانید؛ این سایت برای شماست. بوتیک، یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای فروش محصولاتتان است. بوتیک یک سایت مارکت پلیس (market place) است که به شما این فرصت را می دهد که محصولات خود را به سراسر ایران معرفی کنید وبه فروش خود کمک کنید.شما به عنوان فروشنده ویترینی آنلاین با بازدید روزانه ۳۰ هزار نفر را در اختیار دارید. پس می توان گفت بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی از فروش محصولات، بوتیک است چون:

  • خریداران برای خرید به صورت مستقیم با شما ارتباط میگیرند.
  • محصولات شما در گوگل نیز با نام برند خودتان نمایش داده می شود.
  • محصولات خود را ۲۴ساعته به هزاران خریدار بوتیک نمایش دهید.
  • امکان انتقال خودکار محصولات از اینستاگرام به سایت بوتیک را دارد.
  • دیگر نیازی به راه اندازی سایت شخصی را ندارید.

۲) باسلام

یک بازار بزرگ برای خرید و فروش محصولات با کیفیت است که یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای محصولات خانگی و سنتی است. فروش در باسلام هم سخت نیست. کافیست یک غرفه در باسلام ثبت کنید و محصولاتتان را در پروفایل ثبت نمایید تا مشتری ها از شما خرید کنند. همچنین در باسلام امکان تبلیغ و پروموت محصولات شما نیز وجود دارد.

۳) دیجی کالا

تقریبا می‌توان گفت محصولی وجود ندارد که دیجی‌کالا برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نکرده باشد از کالای دیجیتال، مد و پوشاک، کالای سوپرمارکتی تا محصولات بومی و محلی.پس میتوانید هر محصولی که دارید را در دیجی کالا به فروش برسانید. دیجی کالا شناخته شده ترین و بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در ایران است که روش های مختلف درآمدزایی را فراهم کرده است.

۴) تیمچه

فروشگاهی با تنوع بیش از ده هزار کالا در دسته های متفاوت است که در دسته بندی های مختلف، میتوانید محصولات خود را به فروش برسانید. تیمچه، جزو بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در ایران است.

همچنین بخوانید:   کسب درآمد اینترنتی؛ راهنمای جامع

۵) مدیسه

فروشگاهی با تنوع کالا در دسته های پوشاک، لوازم آرایش، لوازم خانه و سوپر مارکت است که شما میتوانید محصولات خود را در مدیسه به فروش برسانید. مدیسه به دلیل وجود محصولات برتر برند های بین المللی و ملی ایران، بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی از نظر اصالت کالا در ایران است.

۶)زنبیل

تامین کنندگان شامل تولیدکنندگان، وارد کنندگان یا خرده فروشان و فروشگاه های آفلاین می توانند محصولات خود در فروشگاه اینترنتی زنبیل در دسته بندی های لوازم خانگی و دیجیتال، ساعت و اکسسوری، تجهیزات ورزشی و … در سایت بارگذاری و به فروش برسانند. زنبلیل به دلیل دسته بندی های مختلفی که دارد، بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی برای فروش وسایل خاص و لوکس است.

۷) موتن رو

موتن رو، یک سایت فروشگاهی آرایشی و بهداشتی است که فروشندگان می توانند محصولات آرایشی خود را به واسطه ی موتن رو به فروش برسانند که اعتبار صلاحیت فروشندگان از سمت موتن رو چک می شود و مدارک لازم نیز دریافت می شود. موتن رو، بزرگ ترین و بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در حوزه ی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است.

۸) ایسام

این سایت به تمامی دارندگان کسب و کارهای کوچک این امکان را میدهد که فروشگاه اختصاصی خود را در ایسام ثبت کنند و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای ساخت و نگهداری وبسایت، از مزایای داشتن فروشگاه آنلاین و تبلیغات در پلتفرم‌های پربازدید بهره مند شوند. فروشندگان همچنین میتوانند کالاهای نو یا دست دوم خود را بصورت مزایده هم ثبت کنند و کالاهایشان را به بالاترین قیمت پیشنهادی خریداران بفروشند. ایسام

جمع بندی بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی

در این مقاله سعی کردیم با معرفی ۱۵ سایت از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی، شما را با فضای کسب درآمد از اینترنت آشنا کنیم.اگر شما بعد از خواندن این مقاله و سرچ کردن درباره ی سایت ها دچار سردرگمی برای انتخاب شده اید، باید اول با توجه به شخصیت و مهارت هایی که دارید؛ هدف گذاری کنید. سپس می توانید سایت های مشابه هدفتان را انتخاب کنید و شروع به کسب درآمد کنید. پس همین الان یه کاغذ و قلم بردار و مهارت ها و سابقه های کاریت را بنویس. درواقع تو با این کار، داری برای خودت رزومه مینویسی و قدم اول را برای گرفتن پروژه یا فروش محصولت برمیداری. بعد از این کار بهراحتی میتونی بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی را برای خودت انتخاب کنی. یادت باشه پول درآوردن کار سختی نیست، فقط کافیه بتونید اعتماد مردم را جلب کنید و مشکلاتشان را حل کنید.

امیر محمد خجسته

کارشناس سئو / دانشجوی مدیریت کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا