مدیریت و کسب و کار

آموزش کسب و کار اینترنتی با موبایل

احتمالا بتوان گفت یافتن یک شغل اینترنتی با تلفن همراه، یکی از آسان‌ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. تعداد ایده های کسب و کار اینترنتی با موبایل بسیار زیاد است؛ درنتیجه می توانید به آسانی و با کمی خلاقیت، کار آنلاین با تلفن همراه داشته باشید و درآمد خوبی را نصیب خود کنید. نکته قابل توجه دیگری که در کسب و کار اینترنتی با موبایل وجود دارد این است که، شما برای کسب درآمد با موبایل نیازی به وابستگی به یک شرکت یا سازمان ندارید و می‌توانید به آسانی در ساعات فراغت خود در خانه، مدرسه، اتاق انتظار، نانوایی و هر جای دیگری که فرصت داشته باشید، از روش‌های متنوعی با موبایل درآمد کسب کنید.

در ابتدا امکان دارد کسب و کار اینترنتی برایتان کمی گنگ باشد و ندانید که از کجا باید شروع کنید و سوالات زیادی داشته باشید. هدف ما از نوشتن این مقاله این است که شما را با کسب و کار اینترنتی با موبایل آشنا کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را پیدا کنید.

پیشنهادی: رزومه ساز آنلاین

نخستین قدم کسب درآمد

یکی از قدم های نخست در آغاز کسب و کار اینترنتی با موبایل، تشکیل ورژن اولیه محصول یا خدمت مورد نظر شماست. مثلا اگر قصد دارید یک کسب و کار آموزشی را در اینستاگرام راه اندازید، بهتر است ایده خود را در ابعاد اولیه خیلی کوچک اجرا کنید و مشکلات آن را برطرف سازید.

همچنین بخوانید:   کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

نکته جالب این است که تعداد زیادی از ایده‌هایی که به نظر مناسب می‌رسند، در این مرحله دچار شکست می‌شوند؛ اما منطقی است که اگر قرار بر شکست ایده‌ای است، بهتر است در ابتدای کار شکست بخورد و از ضرر های اصلی و بزرگتر جلوگیری شود.برخی از کسب و کارها بعد از متحمل شدن هزینه های گزاف، متوجه می‌شوند که یک مشکل اساسی در کسب و کار وجود دارد و آن را کنار گذاشته و از آن خارج می‌شوند؛ اما این کار کمک می‌‌کند که شما در همان اول مسیر یک نتیجه کلی از کسب و کار به‌ دست آورید.

پیشنهادی: تست MBTI

کسب و کار اینترنتی با موبایل

قدم دوم کسب درآمد

قدم بعدی کسب و کار اینترنتی با موبایل این است که شما مشتریان اولیه خود را پیدا کنید. به این مشتریان، پذیرندگان شروع می‌گویند. برای یافتن این مشتریان، می‌توانید از کمک دوستان یا اقوام‌ خود استفاده کنید. این مشتریان اولیه به شما کمک می‌کنند که بتوانید در آغاز کسب و کار، اراد های ایده خود را متوجه شوید و  آن ها را حل کنید.

پیشنهادی: کاریابی آنلاین

بهتر است برای کسب و کار اینترنتی با موبایل این نکته را در نظر بگیرید که پس از این‌که مشتری‌های اولیه شما به‌ وجود آمدند، بهتر است خدمات ‌رسانی را آغاز کرده و تنها منتظر بازخورد آن‌ها باشید. اطمینان داشته باشید که بازخورد‌هایی که به شما خواهند داد، هیچ‌گاه به فکر شما یا همکارانتان نرسیده است. بنابراین مشتریان اولیه‌تان را کم‌اهمیت نشمارید و به مقدار زیادی از آن‌ها و نظراتشان استفاده  کنید؛ به این علت که در ادامه مسیر، خیلی خیلی برای شما سودمند است. در ادامه چند ایده برای راه اندازی چنین کسب و کار هایی را برای شما آورده‌ایم.

همچنین بخوانید:   کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایه!

پیشنهادی: تست هالند

کسب و کار اینترنتی با موبایل

چند ایده کسب و کار اینترنتی با موبایل

  • کسب درآمد از یوتیوب
  • تولید ویدئو آموزش دروس مدرسه و دانشگاه
  • بلاگر اینستاگرام شوید
  • تست کننده بازی های ویدیویی
  • عکاسی با گوشی برای وب سایت ها یا سوشال مدیا
  • فروش کالای خاص در تلگرام ،اینستاگرام و…
  • مدیر یا ادمین سوشال مدیا
  • شرکت در مسابقات گیمینگ
  • در این بخش باید ذکر کنیم که به هدف های خود در زندگی توجه کنید؛ در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید و به ایده هایی توجه کنید که بیشترین بازده را نسبت به تلاش و زمان سرمایه گذاری شما در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال، این روز ها می‌بینیم که در اینستاگرام می توان با فروش حتی یک محصول یا خدمت ارزان اما فروش بالا، سود قابل توجهی کسب کرد. همه این مسائل به اهداف شما بستگی دارد که متناسب با آن ها، کدام یک از ایده های کسب و کار اینترنتی با موبایل را انتخاب کنید.

پیشنهادی: تست دیسک

جمع بندی

در این دوران که اغلب افراد زمان خود را به بطالت در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، شما همت کنید و از این فرصت طلایی به نفع خود بهره ببرید. حاضرم به شما قول دهم که درآمدهای خیلی بالا و خوبی با گوشی موبایل خود در راه کسب و کار اینترنتی به دست خواهید آورد. ممکن است با گذشت زمان و در مدت‌های بعد و پیشرو، امکان کسب درآمد به شدت این روز ها وجود نداشته باشد. امروزه که متناسب با شرایط این امکان وجود دارد و شما با حداقل هزینه و یا حتی رایگان می‌توانید کسب و کار اینترنتی با موبایل انجام دهید، برترین فرصت است تا ستون ‌های این کار را برای خود بنا کرده و محکم کنید و در ادامه مسیر، با یادگیری و پیشرفت و کسب مهارت های بیشتر و حرفه‌ای تر، به کسب درآمد بالاتر و هدفمند برسید. هنگامی که آغاز به کار کنید، قطع به یقین آن زمان آغاز پیشرفت و شروعی برای کسب درآمد برای شما خواهد بود.

همچنین بخوانید:   نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق چگونه است؟

پیشنهادی: تست نئو

امیدوارم موفق شده باشیم که در این مطلب، تفکر شما را نسبت به کسب و کار اینترنتی با موبایل، مثبت تر و با هدف تر کرده باشیم.شما هم می‌توانید تجارب خود را با ما به اشتراک بگذارید و در قسمت نظرات ما را همراهی کنید.

امیر محمد خجسته

کارشناس سئو / دانشجوی مدیریت کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا