مدیریت و کسب و کار

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

همین که الان سرچ کردی و میخوای بدونی بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی چه مواردی هستند، یعنی یه مرحله نزدیک شدن به رویای شغلی حرفه ای و پردرآمد!! اولین و مهم‌ترین موضوع برای دستیابی به هرچیزی، اینه که بدونید دقیقا چه چیزی میخواهید و دومین موضوع؛ به دست داشتن نقشه راه و چالش های مسیرتان است که به خوبی با آنها آشنا شوید. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین سایت های جهانی و پربازدید برای کسب درآمد اینترنتی می پردازیم تا به خوبی مسیرتان را نسبت به شخصیت و اهدافتون انتخاب کنید و با حرفه ای ها رقابت کنید.

پیشنهادی: کاریابی آنلاین

توجه به کسب درآمد دلاری در سال های اخیر

امروزه به دلیل تاثیر تحریم ها و تورم های کشورعزیزمان ایران، همه ی ما جوون ها به دنبال راه های مختلف کسب درآمد هستیم. از شغل دوم گرفته تا درآمد های دلاری و کارهای فیریلنسری و پروژه ای. اما این همه ماجرا نیست!! خیلی از افرادی که با این نیت وارد بازار کار در سایت های خارجی شدند، در کشور خودمون هم بی نصیب نموندند. اونها تونستند برای خودشون رزومه ی خوبی بنویسند، مهارت ها و توانایی هاشون را با حرفه ای ها مقایسه کنند تا خودشون رو محک بزنند و کسب و کار مستقل خودشون رو شروع کنند. پس با توجه به اهمیت و تاثیر درآمدزایی دلاری، به معرفی بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی می پردازیم.

پیشنهادی: تست MBTI

معرفی ۴ سایت کسب درآمد اینترنتی خارجی:

۱) فیریلنسر

سایت freelancer.com یکی از بهترین بسترهای کاریابی برا فریلنسرها از تمام نقاط جهان می‌باشد. (به زبان ساده فیریلنسر به کسی گفته می شود که بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار متعهد شود، فعالیت حرفه ای و تخصصی خود را برای مجموعه های مختلف به صورت پروژه ای انجام می دهد.) این سایت حدود ۴۰ میلیون کارفرما و فریلنسر را در سراسر جهان از بیش از ۲۴۷ کشور و منطقه به هم متصل می‌کنید. از طریق بازار این شرکت، کارفرمایان می‌توانند برای انجام کار در موضوعاتی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، طراحی مهندسی، علوم مختلف، فروش و بازاریابی، حسابداری، خدمات حقوقی و… فریلنسر استخدام کنند.

همچنین بخوانید:   معرفی بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی (معرفی 15 سایت ایرانی برتر)

سایت فریلنسر، ده درصد هزینه یا کارمزد دریافت می‌کند، که می‌توان با عضویت ماهانه در سایت، این مبلغ را با حداقل هزینه ۵ دلار کاهش داد. این شرکت به تازگی حرکت جدید خود را در زمینه خدمات و سرویس‌های خانگی و محلی اعلام کرده است و در بازار خانگی استرالیا در جایگاه اول باقی مانده است.

پیشنهادی: تست هالند

مزایای فریلنسرینگ

آزادی در انتخاب کارفرما، اختیارعمل و تنوع کاری بالا در انجام کارها، ، انعطاف پذیری در زمان و محل انجام کار و آزادی در خلاقیت و درآمد اشاره کرد. اگر یک فریلنسر هستید یا می‌خواهید کار فریلنسری خود را شروع کنید و کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی داشته باشید، در ابتدا مشخصات خود را در قالب یک رزومه ی حرفه ای تکمیل کنید تا بهترین پیشنهاد ها با توجه به مهارت و تخصصتان را بگیرید.

سایت های مشابه freelancer.com

  • Flexjobs
  • Indeed
  • solidgigs
  • fiverr
  • collegerecruiter
  • servicescape

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

۲) یوتیوب

همه ی ما با یوتیوب آشنا هستیم. یوتیوب معروف‌ترین سرویس اشتراک ویدئو در جهان است که روزانه بیش از ۵ میلیارد فیلم دریوتیوب دیده می شود! یعنی هرکاربر روزانه حدود ۴۰ دقیقه از زمانش را صرف تماشای ویدئو و گردش در این سایت می کند. پس بهتره از این موقعیت استفاده کنین و جز یوتیوبرهای موفق این پلتفرم رایگان باشید. (یوتیوبرها،همان اینفلوئنسرهایی هستند که با اشتراک ویدئو در کانال‌های یوتیوب به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده‌اند.)

از آنجایی که هر روز در سراسر جهان ۵ میلیارد فیلم در یوتیوب دیده می‌شود و هر کاربر یوتیوب، روزانه ۴۰ دقیقه زمان خود را صرف تماشای ویدیو و گردش در این وب‌سایت می‌کند، پس بهتره همین الان به فکر کسب درآمد از این پلتفرم رایگان باشید ویوتیوبر شوید.(یوتیوبرها،همان اینفلوئنسرهایی هستند که با اشتراک ویدئو در کانال‌های یوتیوب به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده‌اند.)

همچنین بخوانید:   آموزش کسب و کار اینترنتی با موبایل

پیشنهادی: تست دیسک

اما سوال مهم اینه که یوتیوب چگونه به ما پول می دهد؟

مرحله اول باید کانال شما بیش از ۱۰۰۰ سابسکرایب (Subscribe) داشته باشد و مرحله دوم، ویدیو های شما بیش از ۴۰۰۰ دقیقه دیده شده باشندکه یوتیوب حدود یک الی ۳ دلار به شما می دهد. در نظر اول شاید اعداد، بزرگ باشند اما در واقعیت اگر محتوای خلاق و سرگرم کننده داشته باشید، این اعداد خیلی کوچکند!! یوتیوبر های موفق ایرانی کم نیستند. مهدی شجاری در زمینه تکنولوژی تولید محتوا انجام می دهد  که بیش از ۵۰ هزار سابسکرایبر دارد و درآمد حدودی ایشان از یوتوب ماهانه ۴هزار دلار است، نواب ایراهیمی در زمینه آشپزی، میا و کوروش در زمینه ی سرگرمی و طنز و صدها یوتیوبر موفق ایرانی که درآمدهای بالای دلاری دارند.

پیشنهادی: تست نئو

۳) انواتو

اگر شما یک طراح سایت یا گرافیست هستید، حتما تاکنون از سایت تم فارست (themeforest) برای تم های وردپرس و الگوهای طراحی استفاده کرده اید. اما وقت آن رسیده که خودتان نیز از این سایت کسب درآمد کنید. تم فارست، یک سایت مارکت پلیس(market place) است که همه ی برنامه نویسان، عکاسان، گرافیست ها و موشن دیزاینر ها و همه ی کسانی که با نرم افزار های ادوبی کار می کنند؛ می توانند از این سایت درآمد دلاری داشته باشند. زمانی که محصولاتتان نیز به فروش رسید، پول در حساب envato market  شما ذخیره می شود. اگر قصد برداشت از حسابتان را هم داشتید، پس از رسیدن آن به ۵۰ دلار میتوانید درخواست دهید و با حساب مستر کارت ایرانیکارت یا پرداختینو، پولتان را به ریال تبدیل کنید.

همچنین بخوانید:   کسب درآمد اینترنتی؛ راهنمای جامع

پیشنهادی: رزومه ساز آنلاین

سایت های مشابه Themeforest:

  • freepik
  • Upwork
  • behance: بارگذاری نمونه کار در پروفایل شخصی
  • dribble: بارگذاری نمونه کار در پروفایل شخصی
  • topta
  • Sitepoint
  • Shutterstock

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

۴) آمازون

یکی از بهترین روش های درآمدزایی اینترنتی از طریق سایت های خارجی، مشارکت در فروش محصولات آمازون، بزرگترین فرشگاه اینترنتی جهان است. مشارکت در فروش یا افیلیت مارکتینگ(affiliate marketing)، یکی از معتبرترین روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی و حتی داخلی است که برای اولین بار توسط آمازون انجام شد و امروزه کسب و کار های ایرانی مثل دیجی کالا نیز از این روش بازاریابی، استفاده می کنند.

ساختار همکاری در فروش آمازون نیز به دو دسته تقسیم می شود:

  • تعداد ترافیک ارسالی
  • فروش برای سایت

آمازون با کمک برنامه affiliate marketing خود، ورودی های سایت شمارا ردیابی می کند و براساس آن، هرکدام از فعالیت های مورد هدفش که اتفاق بیفتد، درصدی به شما تعلق می گیرد. برای کسب درآمد به صورت مشارکت در فروش نیزباید یک سایت مطابق با ضوابط آمازون داشته باشید. سپس درخواست خود را برای مشارکت ثبت می کنید و درصورت پذیرش، با قرار دادن لینک های محصولات آمازون در صفحات شخصی شبکه های اجتماعی و تولید محتوا در وبلاگ خود، از ۱ تا ۱۰ درصد هر فروش؛ کمیسیون دریافت می کنید.

سخن پایانی برای یک شروع هیجان انگیز دلاری

برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی روش های بسیارزیادی وجود دارد که در این مقاله به ۴ مدل آن اشاره شده است. برای اینکه بدونید کدام یک از شغل ها نسبت به شخصیت و مهارت هایی که دارید مناسبه، بهتره قبل از انتخاب، تست های شخصیت شناسی و استعدادیابی را انجام بدید تاتصمیم درست تری را برای آینده شغلیتون رغم بزنید. یادتون باشه مهم ترین نکته برای پیشرفت کردن ، استمرار در کارتون هست. پس شجاعانه اما با صبوری، کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی را شروع کنید و منتظر اتفاق های خوب در زندگی کاریتون باشید.

امیر محمد خجسته

کارشناس سئو / دانشجوی مدیریت کسب و کار

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا